Khamis, 26 Februari 2009

Kelas Latihan 26 Februari 2009 (5.30pm - 7.00pm)

Assalamualaikum semua... Alhamdulillah. tamat sudah kelas latihan kita pada hari rabu semalam iaitu pada pukul 5.30 - 7.00 petang.. Kedatangan para ahli semalam adalah biasa2 sahaja dengan kehadiran ahli perempuan sebanyak lebih kirang 11 orang, manakala ahli lelaki adalah 7 orang. Kelas latihan semalam berjalan agak rancak berikutan masing2 sudah mendapat pasangan yang ideal (bermaksud sesuai dari segi fizikal, psikologi dan fisiologi, tetapi hanya lelaki dan lelaki dan perempuan dgn perempuan, dan tidak juga membawa sebarang maksud yang pelik2). Sebagaimana dikatakan rancak, kelas semalam agak ceria walaupun tidak sekecoh kelas minggu lepas. Kelas latihan semalam menyaksikan 2 orang basah kunyup berikutan training ala2 ganas walaupun xseganas yang dirancangkan. Terutamanya 2 orang 'samseng' utama iaitu saya dan Jue (atau nama glamournye Hafiz atau yang xbrape glamour Hafizul). Kami membalas dendam sesama sendiri. Peluang yang paling kami nantikan adalah ayat "tukar serangan". Ayat itu walaupun singkat tetapi membawa seribu makna bagi kami sbb ayat itu menandakan prinsir "setiap perbuatan pasti ada balasannya". Jadi peluang yang muncul tersebut digunakan sepenuhnya untuk membalas balik segala kekejaman pasangan terhadap diri penyerang. Namun semalam terdapat juga istilah pelik yang xpernah didengar oleh sesiapa iaitu perkataan 'cucur'. Perkataan itu amat menghairankan sesiapa yang mendengarnya. Dan semalam ada seorang yang menyuruh saya mengambil gambarnya kerana gambarnya masih belum ada dalam database saya. Dia kelahiran sabah, ini membuktikan bahawa SCUH mempunyai keahlian di seluruh negara.

Agenda kelas latihan semalam :
1) Memperkukuhkan buah2 asas dan jatuh.
2) Membayar yuran untuk mengambil ijazah jatuh, sape xbayar minimum RM35.30 xleh ijazah.
3) Membincangkan cara dan kos pengangkutan ke UDM utk ijazah jatuh.
4) Berbincang dgn penyelia (Abg Halim) mengenai demo yang dijemput oleh VIP mane ntah.
5) Mengeratkan hubungan sesama ahli.

Seperti biasa semalam terdapat beberapa orang yang disyaki, mereka menaiki kenderaan bernombor plat KAH8321 (Honda EX5 biru) dan TAK???? (Yamaha Ego). Usaha sedang giat dijalankan untuk mengesan suspek. Sesiapa yang mempunyai maklumat sila hubungi presiden kita iaitu Ameer (orang paling di dalam bumi).

Dan semalam juga menyaksikan 4 orang yang sehati sejiwa betandang ke restoran untuk menhilangkan dahaga selepas kelas latihan. Di kesempatan itu juga kami masih sempat bergambar di depan khalayak ramai tanpa rasa malu. Kunjungan ke restoran itu menggunakan 3 buah motorsikal dengan salah seorang dari mereka menumpang motorsikal kerana tayar motorsikalnya bocor dan tersadai / terdampar/ bergelimpangan di rumah sewanya.. Terdapat sedikit komplikasi semalam apabila kami keliru untuk membayar bayaran air yang dibeli. Namun mujurlah kebijaksanaan tauke restoran itu berguna dalam menyelesaikan masalah ini. Kalau semua ahli datang lagi best...


Sekian laporan saya... Sama2lah kita majukan SCUHUMT!!! Kita semua bersaudara!!!

Dipost oleh Zahir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan